חיי הלילה בברלין

לצד היסטוריה מגוונת ומרתקת, אפשרויות שופינג מדהימות, סצנת אמנות תוססת ואווירה מיוחדת במינה ברחובות, ברלין היא המקום המושלם לבליינים בכל הסגנונות. בין אם אתם מחפשים בילויים "תרבותיים" בקלאסה אחרת ובין אם אתם מחפשים את המועדונים והמסיבות, תהיו בטוחים שלברלין יש את ההצעה המושלמת עבורכם. כדי שיהיה לכם קצת יותר קל לבחור מתוך השפע העצום, לפניכם מדריך קצר ושימושי על חיי הלילה בברלין.

חשוב לציין מראש שבכל הנוגע לחיי לילה ובילויים, כנראה שאין כיום עוד עיר אירופית עם שפע ומגוון רחב כל כך כמו ברלין. בעיר יש כמות בלתי נתפסת של מועדונים, ברים, מסעדות ואתרי בילוי – שחלקם נחשבים בין הטובים באירופה ואף בעולם כולו, כך שאי אפשר לכלול את כל האפשרויות. המלצתנו היא לבחור סגנון שאותו אתם מעדיפים ולצלול לתוך האפשרויות שאותן הוא מציע ברחבי העיר המיוחדת והרב גונית הזו.חיי הלילה בברלין

אוטובוסי הלילה של ברלין

את כל המערכת המורכבת, המגוונת והמסועפת הזו של חיי הלילה בברלין משרתת מערכת תחבורה ציבורית ייעודית לשעות הלילה. עיריית ברלין השיקה תוכנית של אוטובוסי לילה המסומנים באות N המבדילה אותם ממערכת התחבורה הציבורית הפעילה בשעות היום ואחה"צ. אלה קווים מיוחדים המיועדים לבליינים ולמטרת החזרתם בשלום לבתיהם ולחדרי המלון שלהם. כרטיסי התחבורה הציבורית הרגילה אינם תקפים בקווי הלילה אז שימו לב שאתם רוכשים כרטיסים מתאימים.

מועדונים בברלין – עולם ומלואו!

כאמור, ברלין עמוסה בצורה קשה לתאר במועדונים, בכל סגנון וסטייל אפשרי ושתוכלו לדמיין. המועדון המפורסם ביותר בברלין ואולי באירופה כולה הוא Berghein הנמצא במבנה שהיה בעבר תחנת כוח. המועדון המפורסם והענק הזה נחשב מקדש עולמי למוזיקת טכנו והוא מושך אליו המוני בליינים המבקשים להיכנס ולטעום מהמוניטין המטורף שלו. מדיניות הכניסה של המועדון קשוחה מאוד ולעיתים מחכים בתור שעות רק כדי להתאכזב בסופו ולא לקבל את אישור הכניסה המיוחל. לשיקולכם...

אך יש עוד כל כך הרבה מועדונים מעולים אחרים בברלין, הנה מדגם מצומצם מאוד שלהם:

  • ווטרגייט
  • Tresor – מועדון ייחודי ומרשים הנמצא במעין בונקר ישן
  • GMF – שתי רחבות ענק עם סגנונות פופ ודאנס האוס
  • Laboratory – מועדון ותיק מאוד שכיום משמש למסיבות פטיש לסטרייטים וגייז
  • Brunnen70 – מסיבות אלקטרו לצד תערוכות אמנות וסרטים מיוחדים
  • מועדון Kit-Kat

סצנת המועדונים בברלין מציעה אינספור חוויות ואפשרויות לכל סגנון והעדפה, ממסיבות ריקודים סטנדרטיות ועד המועדונים הכי פרועים ואף הזויים שתוכלו לחשוב עליהם. לצד מועדונים יש כמובן שפע אדיר של ברים מיוחדים, מבירות גרמניות קלאסיות ועד קוקטיילים חדשניים. אז צאו, תבלו ותיהנו בברלין של הלילה!

תגובות נעולות