המדריך השלם לבחירת חבילת נופש לקיץ

החורף נגמר, העננים האפורים האחרונים התפוגגו ופינו את מקומם לשמיים התכולים ולשמש החמימה והמלטפת. כבר עשיתם את ההחלפה השנתית בין בגדי החורף הכבדים והחמים לבגדי הקיץ הקלילים, וזהו בדיוק הזמן להתחיל לחשוב על תכנון חופשת הקיץ שלכם. כבכל שנה, עומדת בפניכם הדילמה - לאן נוסעים הפעם?

 

חופשת קיץ - כל האפשרויות פתוחות בפניכם

חופשת הקיץ, להבדיל מחופשות אחרות (למשל, חופשת פסח), היא חופשה המאפשרת לכם מרחב תמרון וטווח פעולה רחב. מאחר וחופשתם של הילדים נמשכת חודשיים שלמים (חודשיים ועשרה ימים, אם מדובר בבני נוער), תוכלו לבחור חבילת נופש ליעדים שהטיסה אליהם ממושכת (ארה"ב, קנדה או אוסטרליה) או לשלב דרכי הגעה שיהוו חלק מהטיול עצמו, כמו שייט (במקום טיסה) למדינות כמו תורכיה ויוון. אם אתם מחפשים חופשה מיוחדת ממש, תוכלו לבחור לטייל בקראוון או לשוט בשייט נהרות באופן עצמאי בין מדינות שונות באירופה.חבילות נופש לקיץ

 

נוסעים עם ילדים? - חבילת נופש משפחתית

אם אתם נוסעים כמשפחה עם ילדים בגיל הגן או בוגרים יותר, חשוב מאד לשתף אותם לאורך כל תהליך ההחלטה. מובן שחשוב מאד, מלכתחילה, לצמצם את הבחירה שאתם מאפשרים להם בין מספר יעדים ומסלולים המקובלים עליכם, ההורים, על מנת למנוע "התפזרות" של הילדים בין יעדים רחוקים האחד מהשני (למשל, במקרה בו ילד אחד ירצה לנסוע לאוסטרליה ואילו השני - לצרפת). במקרה של נסיעה כמשפחה, חשוב גם לוודא מראש, כי בכל טיול או מסלול שתבחרו, יש לפחות אטרקציה אחת גדולה עבור כל אחד מבני המשפחה. כך, תוכלו להימנע מפרצופים משועממים וחמוצים בטיול עצמו.

 

תכנון מוקדם ימנע עגמת נפש

גם אם אתם, ככלל, אנשים "זורמים" ונותנים ליד הגורל לכוון אתכם בחיי היומיום שלכם, בטיול לחו"ל מומלץ לסגור את הפינות כבר בזמן התכנון, כשאתם עדיין בארץ. אין דרך גרועה יותר לפתוח טיול, למשל, מלא לשריין מקומות לינה במלון, ואז, לנחות בעיר ולגלות שכל המלונות בתפוסה מלאה מכיוון שבעיר מתקיימת ועידת עסקים כלשהי. עגמת הנפש שתחושו תתעצם פי כמה, כאשר ילדיכם חסרי הסבלנות (ואולי, במקרה כזה, בצדק) יתחילו לקטר במלוא המרץ.

 

לראות את העולם דרך משקפיים זוגיות - חבילת נופש רומנטית

אם אתם זוג צעיר ונטול ילדים, או שאתם זוג בוגר וילדיכם כבר בוגרים דיים כדי להישאר לבד בארץ, או לנסוע לחופשה בלעדיכם, תוכלו לפנק את עצמכם ולצאת לחופשה הרומנטית שחלמתם עליה: שייט חופים בין האיים היוונים, חופשת בטן-גב במלטה, חופשה רומנטית באיטליה (תוך כדי ביקור באחד מהפסטיבלים הרבים שמתקיימים שם בחודשי הקיץ) או אפילו חופשת שופינג בארצו המגוונת של הדוד סם.

 

זכרו,

ככל שהחופשה שלכם תהיה מהנה יותר, כך תשובו רעננים יותר ותהיו מוכנים להסתער בכוחות מחודשים על השנה שתגיע לאחריה. לכן, השתדלו להקדיש את החופשה להנאות הקטנות, אשר יחדיו מרכיבות את הכיף הגדול.

תגובות נעולות