חוות דעת:
כטס הרבה לחו"ל ובודק בהשוואות מחירים זאפ לפני שאני רוכש כרטיסי טיסה, פעם ראשונה שאני שומע על החברה הזאת, רכשתי זוג כרטיסים לפריז בכוון אחד ואני מצפה לטלפון מבת זוגי למחרת שההזמנה מאושרת, למרבה הצער שחלפו 3 ימים ואין תשובה מהחברה. יש לציין כי אני חירש ומסתפק רק בהודעות, מיילים, צאט פייסבוק, צור קשר מול החברה, שלחתי הודעה בצאט פייסבוק, אין מענה. שלחתי הודעה דרך האתר ויש תקלה, כלומר, הפנייה לא נשליחה לאחר לחיצת כפתור "שלח". אז נאלצתי לבקש מבת זוגי להתקשר ולברר, ענו לה שהיא תבדוק את המקומות ותחזור אליה. מה? מה זאת אומרת לבדוק אם יש מקומות? לא רוכשים כרטיסים אם אין מקומות, מה זה השטויות האלו? והבטיחו לחזור ולא חזרו. כעבור שעה קיבלתי מייל מ"אופיר טורס" קבלה עבור רכישת כרטיסים. רגע, מה עם המייל שאני אמור לקבל מהחברה בו רכשתי כרטיסים? כלום..
כמו שכתבתי, אני טס הרבה וקניתי כרטיסים ותמיד למחרת אני מקבל מייל או טלפון מבת זוגי שההזמנה מאושרת. לחברה הזאת לא אקנה כרטיסים יותר.
ובכללי, אין זה נגישות לחירשים וכבדי שמיעה.