חוות דעת:
הזמנתי את החופשה דרך זאפ בחברת מונה טורס.
חזרו אלי יום למחרת ואמרו שהמלון שאני רוצה לא זמין , והמליצו לי על מלון אחר ברמת 4 כוכבים , במרכז אמסטרדם.
הסכמתי , לשינוי בית המלון שילמתי, וקיבלתי את כרטיסי הטיסה ואוצ'ר למלון.
תכננתי חופשה רגוע של 3 לילות , הדפסתי מסלולים ומפות...
הגענו למלון והופתענו לגלות שאין הזמנה על שמנו ( ואנחנו לא מופיעים ברשימת אורחי המלון ) ... לאחר כ-40 דקות על הקו , שאנו נמצאים בלובי המלון , באמסטרדם , נציג של מונה טורס , סוף-סוף ענה לנו ואמר שיבדוק את הדברים ... ( כשנציג של בית המלון ניסה ליצור קשר עם מונה טורס , הם לא ענו בכלל)
לאחר כשעתיים " קיבלנו שדרוג" –שדרוג למלון אחר " יותר טוב" במקום אחר לגמרי , כך שכל המסלולים שהדפסתי לא היו רלוונטיים יותר.
שהגענו לבית המלון המשודרג שהבטיחו לנו , שכחו לציין שאנו מקבלים חדר מחוץ לבית המלון בעליית גג במרחק הליכה מהמלון . כך שכל בוקר היינו צריכים לעשות צעדה עד המלון לארוחת בוקר, וגם שביקשנו שרות חדרים, קיבלנו תשובה שחדר שלנו מחוץ למלון ולא מקבל שרות חדרים וניקיון...
חזרנו לארץ לאחר " חופשה חלומית" ושלחתי מכתב תלונה לחברת מונה טורס עם הבקשה לפיצוי כספי ...על כל עוגמת הנפש , ועל תנאי השהייה , הבלתי סבירים , אותם קיבלנו ,
קיבלתי תשובה ממונה טורס : "שמונה טורס לא אחראית על המלון ( היא רק מתווך ורק מקבלת כסף) ואם אני רוצה, אני יכולה לפנות למלון עם התלונות שלי... "
"והם מוכנים לפצות אותי ב 200 אירו , אם אחתום להם שאין לי תלונות .... "
החופשה עלתה 7,000 ש"ח
אז... הגשתי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות וניראה האם החברה שמקבלת תשלום מלא על חבילה ( טיסה + מלון) לא אחראית על מה שהיא מוכרת....
תיזהרו!!!