כרתים עם ילדים – חופשה משפחתית של אושר אמיתי

אם אתם מחפשים יעד טיסה שיאפשר לכם ליהנות מחופשה מאושרת עם הילדים, אתם יכולים להפסיק לחפש, כי התשובה היא כרתים. זמן הטיסה הקצר, המלונות הידידותיים לילדים ולהוריהם, שלל הפארקים, שפע האטרקציות וגם קצת אתרים היסטוריים שיכולים לעניין – הופכים את כרתים ליעד טיסה מושלם לחופשה עם ילדים. לפניכם המדריך המלא שיאפשר לכם לתכנן לכם חופשה משפחתית בלתי נשכחת.

המבצר המפורסם בעיר הרקליון, העיר הגדולה באי כרתים

איפה לנים בכרתים?

בכרתים יש הרבה מאוד מלונות המציעים לילדים שפע חוויות. במלונות האלה אפשר יהיה למצוא בדרך כלל מיני דיסקו, הפעלות לאורך רוב שעות היום, הופעות ייעודיות לילדים, מסעדות שמאפשרות לכם לאכול בלי לצאת מהמלון וגם – שירותי שמרטפות שמאפשרים לכם, ההורים, ליהנות גם מזמן פרטי שלכם. הערים המרכזיות בהן אפשר למצוא מלונות שכאלה הן חרסונינוס, הרקליון או חאניה, וכן במחוז רתימאנו. אם אתם רוצים להרגיש את האווירה המקומית, תוכלו לבחור ללון באחד מהכפרים של כרתים, אולם קחו בחשבון שאז אתם אלה שתצטרכו לדאוג להפעיל את הילדים.

לחצו כאן להזמנת דילים לכרתים

דיל לכרתים יסדר לכם חופשה משפחתית מושלמת עם אטרקציות לילדים ולמבוגרים

אטרקציות לילדים

כשיוצאים לטיול בכרתים עם ילדים, אפשר להישאר במלון, כי בדרך כלל יש שם את כל מה שצריך לחופשה מושלמת, אבל אם כבר מגיעים לארץ אחרת, כדאי גם לצאת קצת וליהנות ממה שיש לה להציע – ויש לה לא מעט. לפניכם רשימה חלקית של אטרקציות שמתאימות גם לילדים:

  • פ��רק המים Water City – פארק המשתרע על פני שטח רחב ידיים ומציע למעלה מ-34 מתקני שעשועים רטובים ומרטיבים, כמו אבובים, מגלשות בכל מיני גבהים וצורות, בריכות גלים, אומגות ועוד ועוד.
  • האקווריום של כרתים – אם אתם ו/או הילדים אוהבים להכיר עולמות חדשים, כדאי לכם מאוד לבקר באקווריום של כרתים, שמספק לכם היכרות מעמיקה, תרתי משמע, עם העולם שמתחת למים. באקווריום תוכלו לראות כרישים ענקיים, מדוזות, צבי ים וכמובן דגים בשלל צבעים וגדלים, ואין בכלל ספק שמהביקור שם תישאר לכם מזכרת נהדרת.

    לחצו כאן להשוואת מחירי טיסות לכרתים
חוף טיפוסי בכרתים - מה צריך יותר מזה?

טיולי משפחה

אם אתם רוצים לטייל בכרתים אבל חוששים שהילדים ישתעממו, קחו אותם ל"אי המצורעים" – ספינלונגה. מדובר באי אשר הוגלו אליו הרבה מאוד מצורעים בין השנים 1900 – 1962, על מנת שלא ידביקו את שאר התושבים הבריאים. על האי הזה נכתב ספרה של ויקטוריה היסלופ – "האי של סופיה". ההגעה אל האי נעשית באמצעות שיט בן כ-20 דקות במעבורת, שיכול אף הוא להוות אטרקציה נחמדה לילדים.

ישנם מקומות נוספים בהם אפשר בהחלט לבקר כשמגיעים לכרתים עם ילדים, כמו עיירת החוף פלקיאס, רתימנו – עיר נמל מקסימה, חאניה – אחת הערים היפות באי אם לא היפה ביותר, ועוד.

לסיכום – טיול בכרתים עם ילדים יכול בהחלט להיות חוויה מושלמת, אם יודעים היכן ללון והיכן לבקר. הדפיסו לעצמכם את המדריך שלפניכם, שבו עם מפות ועם הילדים, ותכננו לכם את הטיול של החיים. אנחנו, אם אתם שואלים, בטוחים שתיהנו.

תגובות נעולות