פסטיבל בירה על הים בפורטוגל

פסטיבל בירה על הים בפורטוגל – כל מה שבנאדם צריך


אם שמעתם על פסטיבל פרימוורה הברצלוני ותמיד רציתם להשתתף בו אבל חששתם מההמוניות, יש לנו אופציה מושלמת עבורכם: אופטימוס פרימוורה – האח הקטן של הפסטיבל הגדול. מדובר באותו פורמט ממש – הופעות חיות על חוף הים שמתחילות בשעות בין הערביים אל מול השקיעה ונמשכות עד לפנות הבוקר שלמחרת, העברת הימים על החוף הנפלא או בשיטוט בסמטאות הציוריות של פורטוגל ובירה. הרבה מאוד בירה.


'פסטיבל בירה בפורטוגל'


כל היתרונות בפסטיבל אחד


מעבר לעובדה שפסטיבל אופטימוס פרימוורה הוא הרבה יותר אינטימי משום שמגיעים אליו פחות אנשים מאשר אל האח הגדול, יש לו עוד כמה יתרונות:


  • מוזיקה מצוינת – בפסטיבל הזה מופיעים מיטב האמנים, לרבות חוזה גונזלס, אינטרפול, קאריבו, Antony and the Johnsons ועוד, שינעימו לכם את השהות על החוף ואת טעמה של הבירה כאחד.

  • פחות ישראלים – הרבה פעמים כשנוסעים לחו"ל רוצים לפגוש כמה שפחות ישראלים, כי אותנו יש לנו בכל מקום כשאנחנו בארץ. מכיוון שלפחות בינתיים הישראלים אימצו דווקא את פסטיבל פרימוורה הגדול, הרי שבפסטיבל הפורטוגלי תפגשו אותם פחות. אז אם זה היה חלק מהתכנון שלכם ואתם בכל זאת רוצים ליהנות מהמוזיקה ומהאווירה – יש לכם פתרון מצוין בפורטוגל.

  • ובקיצור – שלושה ימים של שכרון חושים. פסיטבל אופטימוס פרימוורה הוא בריחה מצוינת מהשגרה, המשלב את כל הטוב שרק יכול להיות: חוף ים נפלא, שקיעות, מוזיקה טובה, בירות איכותיות וחברים טובים – ישנים וחדשים. לא צריך יותר מזה.


    כל הפרטים על פסטיבל אופטימוס פרימוורה


    הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הפסטיבל:


    • תאריך 4-6/6/2015
    • מקום: Parque da Cidade, פורטו
    • מחיר 105 יורו, לשלושה לילות
    • מה להביא? שום דבר מיוחד. את עצמכם, קצת בגדים והרבה מצב ��וח טוב (כלי נגינה לא צריך. יהיו המון על הבמה).

    אין בכלל ספק, שאם תבחרו להגיע לפסטיבל תחזרו הביתה עם הרבה מאוד מה לספר לחברים ולמשפחה, ועם הרבה מאוד אנרגיה, כי מדובר בפסטיבל ובאווירה שמטעינים מצברים – ובגדול.


    עשו את הבירורים הדרושים, אספו את החברים הטובים וצאו לדרך. אנחנו בטוחים שתיהנו.


    טיול נעים!


    טיסות לפורטוגל - לחצו להזמנה

תגובות נעולות