מדריד – המדריך המלא לתייר

מדריד - המדריך המלא לתייר

עונת החופשות כבר כאן, והרבה מאוד ישראלים מתחילים לחשוב היכן יבלו את חופשת הקיץ. אם גם אתם נמנים עם אותה קבוצת ישראלים, רצינו להציג לכם יעד שאם כבר חשבתם עליו תוכלו לקבל את כל הסיבות ללכת עליו ובגדול, ואם עוד לא חשבתם עליו, יכול מאוד להיות שהוא יהווה יעד שמתאים לכם בול. אנחנו מדברים על ספרד, כמובן, ולא סתם על ספרד אלא על עיר הבירה המיוחדת שלה, שמציעה לכם את כל מה שצריך לחופשה חלומית - ואפילו קצת יותר.

Madrid

ברוכים הבאים למדריד!

אז הבירה הספרדית היא אכן עיר שחייבים להיות בה. לא כי היא הכי יפה בעולם - יש יפות ממנה, ולא כי היא הכי עשירה בעולם - יש עשירות הרבה יותר, אלא פשוט כי היא מציעה חוויה של חופשה שלא תמצאו בשום מקום אחר.

הארמון המלכותי, פלאזה מאיור ופלאסה דה אספניה - הכיכרות המפורסמות, פארק האטרקציות שהוא חוויה מיוחדת במינה לא רק לילדים, שער השמש, הגנים הבוטניים המלאכותיים, מנזר אלאסקוריאל, כיכר קולומבוס מוזיאון הפראדו, קאסה דה קמפו, וכמובן - אצטדיון סנטיאגו ברנבאו – הבית של ריאל מדריד, שביקור בעיר בלי לבקר בו הוא לא ביקור. כל אלה, בשילוב העובדה שבעיר הזאת לא צריך לעשות הרבה כדי ליהנות כי אפשר פשוט לצאת ולהסתובב ברחובות, או ללכת לצפות במופע פלמנקו מרהיב ביופיו. כל אלה, ועוד הרבה יותר הופכים את מדריד ליעד מקסים לטיולים בכל קונסטלציה אפשרית: יחידים, זוגות, קבוצת חברים, טיול מאורגן למבוגרים ואפילו משפחות.

מה מזג האוויר במדריד?

מזג האוויר במדריד הוא נוח יחסית - בדומה לשאר מדינות אירופה שהן לא אנגליה, היינו - מזג אוויר שדי מוכר לנו מהבית. החודשים יולי-אוגוסט מאופיינים במזג אוויר חם, והטמפרטורות יכולות לנוע בין 30 מעלות ל-40 מעלות ביום, ובין 22 – 25 מעלות בלילה. כשמגיעים לטיול באזור, חשוב לדעת שיש בו לפעמים מונסונים, ולכן אם אתם לא בעניין של להירטב - רצוי להצטייד במעיל או סווטשירט עם כובע, ולקנות מטרייה כשמגיעים - ולו רק ליתר ביטחון.

איך מתניידים בעיר?

הדרך הטובה והמומלצת ביותר להתניידות במדריד היא המטרו - אותה רכבת תחתית שמוכרת לנו מערים אחרות בעולם. המטרו בעיר מאוד יעילה - מגיעה כל כמה דקות ועוצרת בכל התחנות שיש בהם אתרים ואטרקציות שאתם רוצים לבקר בהם, והיא גם הדרך הזולה ביותר. אז אם המקום שאליו אתם רוצים להגיע לא ממוקם במרחק הליכה, כמובן שהמטרו היא הדרך היותר מומלצת, והיחסית גם יותר בטוחה, כי התחנות מאובטחות על ידי סדרנים ושוטרים כאחד. כמובן שצריך לשמור על החפצים, אבל זה נכון בכל מקום - תמיד, והמטרו הספרדית בטוחה בדיוק כמו כל מקום אחר.

אז אם חשבתם על מדריד - אתם יכולים ללכת על זה בגדול, כי אין בכלל ספק שיהיה לכם טיול מקסים ושתחזרו עם המון מה לספר למשפחה, לחברים ולכל מי שירצה לשמוע. תיהנו!


   >>להזמנת דילים למדריד<<                                                 >>להזמנת טיסות למדריד<<

תגובות נעולות