סקר חברות התעופה הכי טובות בעולם

אז מי הן חברות התעופה הכי טובות בעולם?

אם תהיתם עם איזו חברת תעופה הכי טוב לטוס, אתם בדיוק במקום הנכון. הנה לפניכם רשימה של חמש החברות שיציעו לכם טיסה שתהיה נעימה באמת.

דירוג החברות נקבע על סקר שנעשה בו התבקשו 18.9 מיליון נוסעים מ-110 מדינות בעולם לדרג את חברת התעופה המועדפת, על סמך קריטריונים כמו איכות המזון, נוחות המושבים במטוס, חביבות הדיילים ועוד.

חברות התעופה הטובות בעולם


  1. קטאר איירוויז – אמנם, לא סביר שתטוסו איתה, אבל כדאי שתדעו, שהחברה נבחרה לחברת התעופה הטובה ביותר בעולם לשנת 2014, וזאת אחרי שזכתה בתואר גם בשנת 2011 ובשנת 2012.

 

  1. סינגפור איירליינס – חברת התעופה הלאומית של סינגפור, אשר "בסיס האם" שלה נמצא במנל התעופה סינגפור צ'נגי. החברה נוסדה בשנת 1947, ונחשבת לאחת מחברות התעופה היוקרתיות בעולם.

  1. קת'אי פסיפיק, הונג קונג – חברת התעופה הלאומית של הונג קונג, שבסיסה נמצא בנמל התעופה הבינלאומי של המדינה. החברה הוקמה בשנת 1946 וזכתה בתואר חברת התעופה הטובה ביותר בשנת 2008. בשנת 2016 מתכננת החברה להפעיל טיסות לישראל, כך שבשונה מחברות אחרות, איתה בהחלט יש לכם סיכוי לטוס בעתיד.

  1. טורקיש איירליינס, טורקיה – חברת תעופה שאתם בהחלט יכולים למצוא את עצמכם על מטוס שלה, אם אתם מתכננים טיול לטורקיה. זוהי, כמובן, חברת התעופה הלאומית של טורקי��, ובסיס האם העיקרי שלה נמצא בשדה התעופה הבינלאומי באטאטורק שבאיסטנבול. החברה נוסדה בשנת 1933 וכיום מפעילה טיסות ל-222 יעדים בתוך טורקיה ובעולם כולו. החברה מעסיקה למעלה מ-10,000 עובדים ובבעלותה 102 מטוסים, והיא משתדלת לדאוג לכך שכל האנשים שבוחרים לטוס איתה – יהיו מרוצים.

  1. אמירייטס, איחוד האמירויות – עוד חברה שסביר להניח שלא יצא לכם לטוס איתה, אבל שכדאי לדעת עליה. מדובר בחברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות, שבסיס האם שלה נמצא בנמל התעופה הבינלאומי, דובאי. נבחרה כחברת התעופה הטובה ביותר לשנת 2013, ואמנם ירדה קצת בדירוג, אבל עדיין נמצאת בין 5 חברות התעופה הטובות ביותר בעולם – וזה כבוד גדול. החברה מציעה לנוסעיה שירות ונוחות ברמה הגבוהה ביותר, ומחלקת העסקים שלה נחשבת לאחת האיכותיות ביותר בעולם. אם בכל זאת תיקרה בדרככם האפשרות – מאוד כדאי לנסות.

חברות התעופה הטובות בעולם

לסיכום – אם יזדמן לכם לטוס עם אחת או יותר מחמש החברות שהוזכרו כאן, סביר להניח שתהיה לכם טיסה נעימה מכל הבחינות. רק שמרו על עצמכם, זכרו לקחת את כל החפצים כשאתם יורדים מהמטוס ו... נתראה בשמחות!  


תגובות נעולות