אוקינאווה, יפן - האי הגדול ביותר ביפן

אוקינאווה, יפן – אי עם עוצמה

אם אתם מתכננים לבקר ביפן בקרוב (וגם אם לא ממש בקרוב), חשוב שתדעו שיש שם אי שנקרא אוקינאווה. זה חשוב לא רק לידע כללי, אלא גם כי אחרי שתקראו את כל מה שיש לו להציע, סביר מאוד להניח שתרצו מאוד לשלב אותו  במסלול הטיול שלכם. אז מה כל כך מיוחד באי הזה ולמה דווקא אוקינאווה? כל זאת ועוד - במאמר שלפניכם.


אוקינאווה

הכירו את האי אוקינאווה

אוקינאווה הוא האי הגדול ביותר מבין האיים המשתייכים לקבוצת איי ריוקו, ועליו גם יושבת עיר הבירה של קבוצת האיים – נהה. האי עצמו שוכן כ-640 קילומטרים מדרום לאיים הראשיים של יפן, ושטחו כ-1,200 קילומטרים רבועים.

אמנם עברו של האי עקוב מדם, שכן עליו התחוללה מרבית הלוחמה היבשתית בקרב אוקינאווה במלחמת העולם השנייה (חיילי צבא ארצות הברית יצאו שם לקרב עקוב מדם על מנת להפוך את האי לבסיס מבצעי לקראת הפלישה לאיים הראשיים של יפן), אבל היום הוא בהחלט מקום שראוי וכדאי לבקר בו, גם בגלל ההיסטוריה שלו, אבל בעיקר בגלל הרבה מאוד דברים אחרים שיש לו להציע.


מולדת הק��טה

אם ראיתם את הסרט "קרטה קיד", בוודאי שמעתם את השם אוקינאווה. אחרי הכול, זה המקום שבו נולד הקשיש היפני שמלמד את גיבור הסרט הצעיר את כל רזי אמנות הלחימה היפה הזאת. ואכן, אזור דרום צרפת נחשב למקום שבו נולד הקרטה, וכשמגיעים למקום אפשר בהחלט גם לפגוש אומני לחימה ידועים.


מולדת הקרטה


אבל לא רק קרטה ולחימה יש כאן, אלא גם הרבה מאוד יופי ו"פאן". יש כאן בתי כלבו מפוארים בהם תוכלו לעשות יופי של שופינג, יש כאן ברים ומסעדות שבהם תוכלו להתענג על הטעמים המדהימים של אוקינאווה, שיש אומרים שהם, יחד עם המים העשירים במינרלים ובסידן, המפתח לתוחלת החיים הארוכה המאפיינת את תושבי המקום, יש כאן נופים מדהימים שלא רואים בשום מקום אחר ויש כאן יפנים, שהם אמנם קצת אחרים מכל שאר היפנים, אבל גם הם מנומסים בצורה מדהימה, כך שפשוט כיף לעמוד ולהסתכל איך הם חיים את החיים: בנועם, באדיבות ובשקט – ובקיצור, באופן כל כך שונה מישראל...


תתארגנו על עצמכם

אם אתם מתכננים ביקור באוקינאווה, יכול להיות שכדאי יהיה לכם לעשות את זה באמצעות טיול מאורגן, כדי לדעת בדיוק לאן ללכת ולקבל את כל האינפורמציה על ההיסטוריה של המקום, כמו גם על הכאן והעכשיו. יש הרבה מאוד טיולים כאלה, בין אם כאלה שיוצאים מהארץ ובין אם כאלה שניתן להצטרף אליהם במקום, וכדאי לברר על כל האפשרויות כדי לבדוק אם זה מתאים לכם או לא.


בכל דרך שתבחרו לעשות זאת, אין ספק שביקור באוקינאווה הוא חוויה מדהימה שלא כדאי לוותר עליה, ולו רק כדי לשמוע איך אתם מקבלים הודעה קולית (כמעט) על כל צעד שאתם עושים, ולא משנה אם אתם נמצאים ברחוב, באוטובוס, בגן הבוטני או במעלית. טיול נעים!

תגובות נעולות