וולנטיינס דיי - Valentine's Day

בטוח שלא חסרות לכם הזדמנויות לחגוג יחד ולהביע את אהבתכם, אבל אם כבר אז אולי כדאי לעשות את זה בסטייל ובאופן הרומנטי ביותר במסגרת וולנטיינס דיי – יום האהבה שהפך לחג אהבה בינלאומי. אם אתם מחפשים הזדמנות למחווה רומנטית מטריפה ומשמעותית, אם אתם רוצים לעשות משהו שיביע באופן מלא ומקסים את אהבתכם לבן או בת הזוג שלכם, אירועי Valentine's Day הנערכים באמצע פברואר הם בחירה נפלאה והאפשרויות שלכם בישראל ובעולם פשוט מרחיבות את הלב, פשוטו כמשמעו!ולנטיינס בונציה

קצת על יום האהבה הבינלאומי

וולנטיינס דיי הוא מועד נוצרי במהותו, המציין רומנטיות ואהבה זוגית, ואשר הפך במרוצת השנים לסוג של חג אהבה בינלאומי המצוין ברוב העולם המפותח. אירועי Valentine's Day מתקיימים בתאריך ה-14 בפברואר. גם במדינות הנוצריות, לא מדובר ביום חג רשמי אלא במועד שנהוג לציין אותו ואשר הפך ליום שבו נהוג מאוד לבצע מחוות רומנטיות. אז כך יוצא שלנו בישראל יש שני מועדים מיוחדים בשנה המוקדשים לאהבה ולרומנטיות: ט"ו באב שהוא יום האהבה היהודי ו- Valentine's Day הנוצרי שאנחנו כמובן מאמצים בשמחה עם כל הרוח הרומנטית המגיעה איתו.

המקור הישיר של יום החג הזה אינו ברור לחלוטין והוא אחד מהמוני ימי קדושים נוצריים. יום וולנטיינס מוקדש לקדוש נוצרי בשם וולנטיין, אך למעשה היו כמה וכמה קדושים כאלו ששמם נקשר ליום ה-14 בפברואר ואשר סופרו סיפורים רבים לגביהם ולגבי המהות הרומנטית של יום זה. סיפור פופולארי ומוביל הוא של הקדוש וולנטיין מרומא, אשר השיא חיילים רומיים בסתר למרות שהיה אסור עליהם להינשא ואף שימש ככומר לנוצרים בעת שדת זו נרדפה ע"י האימפריה הרומית. הסיפור מספר שאותו וולנטיין נעצר ונכלא, כאשר בעודו בכלא ריפא את בתו של מי שכלא אותו והתיידד עמה. בכל מקרה, נגזר עליו עונש מוות – לכן הוא מוגדר קדוש מעונה בנצרות – והסיפור ממשיך בכך שלפני הוצאתו להורג, וולנטיין שלח לבת הסוהר מכתב שאותו חתם במילים וולנטיין שלך (Your Valentine), מילים שנהוג לומר או לכתוב בהקשר למחווה רומנטית ביום זה.

לאורך השנים, וולנט��ין הפך לפטרון האהבה והרומנטיות ויום Valentine's Day הפך ליום שבו מקובל, כאמור, לבצע מחוות רומנטיות של הבעת אהבה – למשל באמצעות פרחים, שירים רומנטיים, פינוקים מתוקים וכן הלאה.

זמן נפלא למחווה רומנטית מיוחדת ובלתי נשכחת

אם כבר עשיתם את כל מחוות וולנטיינס דיי ה"רגילות", כמו להביא זר פרחים, לפנק את בת הזוג בארוחת בוקר במיטה, להפתיע את בן הזוג בארוחת ערב רומנטית במסעדה או אפילו להקדיש שיר אהבה רומנטי במיוחד ביום האהבה העולמי הזה, אז בהחלט יכול להיות שהגיע הזמן לעלות מדרגה. אירועי Valentine's Day הם הזדמנות נהדרת, ומתבקשת אפילו, למחווה רומנטית מיוחדת במינה, משהו ששניכם לא תשכחו.

בוולנטיינס דיי זוגות רבים בוחרים לטוס יחד לחופשה רומנטית קסומה ביעד שכולו אהבה, רומנטיקה והנאה מהחיים. כך, למשל, תוכלו להפתיע את בן או בת הזוג בחופשה רומנטית קסומה ברומא, פירנצה או רומא אם אתם רוצים לחזור "למקור" בסגנון איטלקי, לטוס לסופשבוע ארוך בפריז הרומנטית או בלונדון המסוגננת. להבדיל, תוכלו ממש "להתפרע" ולטוס לחופשת Valentine's Day בניו יורק או אפילו לקרנבל בברזיל שמתקיים כשבוע לפני וולנטיינס דיי עצמו.

בשנים האחרונות, Valentine's Day נהפך לאירוע מהותי גם במדינות דרום מזרח אסיה ובסין, כאשר עמים אלה מוציאים אף יותר כסף על מתנות רומנטיות מאשר האמריקאים הידועים בחיבתם לחגים שיש סביבם שופינג, כך שאתם יכולים גם לבחור בכיוון הזה ולטוס לחופשה רומנטית באווירת המזרח הרחוק.

זאפ טרוול לשירותכם בהגשמת החלומות הרומנטיים והקסומים ביותר שלכם לקראת וולנטיינס דיי 2016. 

תגובות נעולות