ברצלונה - בירה קטל(ו)נית

כאשר מסתובבים ברחובות ברצלונה, בירת קטלוניה, מבינים כיצד עיר זו היוותה את מוקד פעילותם  של אומנים מוכשרים כפיקאסו, גאודי, חואן מירו ועוד רבים אחרים. כנראה שיש משהו באוויר של העיר הזו שיוצר השראה מופלאה וגורם לליבכם לעלות על גדותיו ולפרוץ החוצה מהחזה. הכנסיות המרשימות, פארק גואל (Parc Güell), מזרקת הקסם ועוד אטרקציות, הופכות את העיר למקום מופלא לחופשה רומנטית במיוחד.

 

קניות בברצלונה

איך אפילו מתחילים למנות את השווקים ואזורי הקניות המרובים שבעיר? נראה כי העיר הזו היא גן עדן לכל חובב(ת) שופינג עם נתיב קניות מרכזי בן כחמישה ק"מ, שתחילתו בנמל Port Vell וסופו בקצה הרחוק של שדרות רמבלס (La Rambla). בנוסף לו, תוכלו להסתובב בשוק קמיאו (Cameo) המציע בגדים ואקססוריז, שוק הפשפשים Fira de Bellcaire: Encants Vells שבסמוך ל-Plaça de les Glories, שוק האוכל הנקרא הבוקריה (La Boqueria Mercat de Sant Josep), או שוק אומנים (Mercadillo de la Plaça de Sant Josep). חובבי המציאות ייהנו מאד ב-Heron Outlet - מרכז אאוטלטים וחנויות עודפים ב- Passeig d'Andreu Nin או בכפר האאוטלטים La Roca Village, במרחק חצי שעת נסיעה מברצלונה.ברצלונה

 

מה כדאי במיוחד לקנות בברצלונה?

בנוסף לקסטנייטות ולדיסקים של מוסיקת פלמנקו, תוכלו לקנות בברצלונה פריטי לבוש של Zara ו-Mango, פאזלים ומשחקי מחשבה מ- Puzzlemania (מ- Carrer de la Diputació 225) ובובות ריאליסטיות ומיוחדות מ- Les Mil i una Nines (ב-             Carrer de Ramón y Cajal 158).

 

אטרקציות בברצלונה

ההיסטוריה הפכה את העיר ברצלונה לעיר משופעת במצודות, טירות ואטרקציות היסטוריות אחרות. גם אם אינכם חובבי היסטוריה מושבעים (או תיאולוגים חובבים) תוכלו לבקר בכנס��ה הקתולית סגרדה פמיליה (Sagrada Familia) שנחשבת ל-Must עבור תיירים המבקרים בעיר. חובבי גאודי (ואדריכלות) יוכלו לבקר בקאסה מילה (Casa Mila), קאסה באטיו (Casa Batllo), קאסה ויסנס (Casa Vicens) או בארמון גואל (Palau Güell), אשר נחשבים למבנים המפורסמים ביותר שלו. המטיילים עם ילדים יוכלו ליהנות ממופע סופ"ש של מזרקת הקסם (Font màgica de Montjuïc) ב-Placa Espana, מטיול בשוק פרחים (Mercat de la Concepcio) הססגוני השוכן ב-Valencia, מביקור באקווריום של ברצלונה (L`Aquarium Barcelona) או מסיור במוזיאון השוקולד (Museu de la Xocolata).

 

בילויים וחיי לילה בברצלונה

בנוסף למקומיים שאוהבים (ויודעים) לעשות שמח, העיר ברצלונה מלאה בסטודנטים ובתיירים, מה שמבטיח שפע של מקומות בילוי מעניינים ומהנים. תוכלו ליהנות מקומפלקס חמשת המועדונים של Sala Razzmatazz (ב-Pamplona 88 - 1er piso), ליהנות ממוסיקה וארוחה ב- Shôko- מועדון-מסעדה (ב-Paseo maritimo de la Barceloneta, 36), ליהנות מאווירת פאב אנגלי קלאסי ב-London Bar (Nou de La Rambla, 34) או לצפות בהופעת פלמנקו ב-El Tablao de Carmen Amaya (בכתובת Avda. Francesc Ferrer i Guàrdia, 13).

 

 

הפן הקולינרי של ברצלונה

בברצלונה אפשר למצוא ברי טאפאס תחת כל עץ רענן, העיר פשוט מלאה בהם ולא בכדי. ה-Tapas הספרדיים, המקבילים למזאטים היווניים, יכולים בהחלט להוות ארוחה שלמה. בנוסף להם, מככבים במזון הקטלוני של ברצלונה גם הפאייה (pa’eʎa) אורז עם פירות ים, פא'אם טומאקט (Pa amb Tomaquet) לחם עם שמן זית ושום ועליו עגבנייה מגוררת, מבחר בוקאדיוס (Bocadillos) כריכים מלחם ספרדי ועוד. בנוסף להם, מומלץ לבקר במסעדות קונספט כמו ה- Hisop (מסעדת פיוז'ן עם שילובי מזון בלתי אפשריים) או מסעדת הקינוחים Espai Sucre שגם היא מציעה קינוחים ממצרכים שלא חשבתם שאפשר לשלב ביניהם.

 

תחבורה בברצלונה

אם אתם מתכוונים להישאר רק בגבולות ברצלונה, אין טעם לשכור רכב מאחר שהעיר מרושתת כולה בקווי אוטובוסים, רכבות, מוניות ומטרו המאפשרים לכם להגיע מכל מקום בעיר אל כל מקום, במהירות ובבטחה.

 

טיפים למטיילים בברצלונה

חובבי האומנות יוכלו לעשות שימוש ב- Articketbcn(Barcelona Museum Pass), המאפשר לרוכש אותו כניסה חופשית לשישה מוזיאוני האומנות הנחשבים ביותר בעיר: The Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), Fundació Antoni Tàpies, Fundació Joan Miró, The Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA), Museu Nacional d'Art de Catalunya ו-Museu Picasso.

אה, ועוד מקום אחד קטן ששווה לבקר בו, איצטדיון הכדורגל קאמפ נואו של קבוצת הכדורגל הטובה בעולם כיום , ברצלונה.

 

תגובות נעולות