אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס בלונדון

הביג בן קורא לכם? גם אם הוא נחשב למונומנט הידוע ביותר של לונדון, הביג בן אינו הדבר היחיד המעניין בבירת אנגליה, והיא מציעה לכם הרבה יותר מזה. חלק מהאטרקציות בעיר היפהפייה הזו מפורסמות בכל מגזין תיירות, אטרקציות אחרות, לעומתן, ידועות פחות, אבל מהנות לא פחות.

 

הנה כמה אטרקציות שוות במיוחד שאסור לפספס בלונדון:

 

הצגות, מופעים ומחזות זמר - גם אם אינכם חובבי תרבות בישראל, שריינו לעצמכם כרטיסים להצגה או מחזמר ב- Her Majesty's Theatre, Queen's Theatre, Apollo Victoria Theatre או Lyceum Theatre. מעבר ל"תרבות", מדובר בחוויה של ממש, ברמה שאינה מוכרת לנו בארץ, כך שגם מחזמר המיועד לכל המשפחה (כמו Wicked) יספק לכם זיכרונות מרשימים למדי.אטרקציות בלונדון

 

מוזיאונים - העיר לונדון משופעת בהם. נדמה שבכל פינה בה לא מוכרים Fish & Chips, ישנו מוזיאון אחד לפחות. תוכלו לבחור בין מוזיאונים לאומיים, מוזיאונים היסטוריים, מוזיאוני טבע ומדע, גלריות אומנות ועוד. שווה במיוחד לבקר במוזיאון השעווה Madame Tussauds עם מופע הפלנטריום שלו, וב- The Sherlock Holmes Museum שכל כולו מוקדש לבלש המוכשר פרי דמיונו של סר ארתור קונן דויל.

 

מוזיאון Ripley's Believe It or Not - מוזיאון שהוא אינו רק פריק-שאו ומכיל תיעוד של האנשים המוזרים ביותר בעולם, אלא מכיל את כל מה שמדהים, מוזר ומפתיע. תוכלו לפגוש שם תרבויות מוזרות, יצירות אומנות העשויות מחומרים בלתי שגרתיים ועוד.

 

O2 - את הארנה הלונדונית שעל גגה נחת פירס ברוסנן כג'יימס בונד בסרט "העולם אינו מספיק", תוכלו לראות מזוויות שונות במגוון סיורים רחב, אשר מותאמים לגילם ולתחומי העניין של המבקרים.

 

מוזיאון המלחמה האימפריאלי (Imperial War Museum) - מציג תערוכות מתחלפות מעולם הריגול והביון הבריטי. מוזיאון חובה לכל מי שאי פעם צפה בסרטי 007.

 

כיכר פיקדילי (Piccadilly Circus) - הכיכר המפורסמת שבאחת הפינות שלה, בין שאר האטרקציות, תוכלו לפגוש במזרקת ה-Shaftesbury Memorial.

 

אזור קובנט גרדן (Covent Garden) - האזור הבוהמייני הידוע, אשר תמיד צבעוני, סואן ומלא חיים.

 

שוק המזון, הפרחים והפירות (New Covent Garden Market) - ממוקם בקובנט גרדן ברחוב Nine Elms.

 

הגלגל הענק שב-Jubilee Gardens (London Eye) - במהלך נסיעה בת כמעט חצי שעה, תוכלו לראות מגבוה כמעט את כל האטרקציות הלונדוניות.

 

 

 

 

 

 

תגובות נעולות