היכן כדאי ללון במינכן?

ככל עיר תיירות אירופאית, גם מינכן משופעת במלונות, גסט-האוסים, דירות להשכרה ואפשרויות לינה נוספות. אמנם בעיר כל כך מעניינת לא יהיה לכם זמן רב לישון, אבל בכל זאת  תזדקקו למקום שבו תוכלו לנוח, להתקלח, להחליף בגדים וכוחות ולצאת לבילוי הבא.

 

אז הנה כמה תשובות לשאלה היכן כדאי ללון במינכן:

 

אזור מרכז העיר מלא באפשרויות אירוח שונות. אם נתחיל במלונות חמישה כוכבים, תוכלו ללון ב- Bayerischer Hof(מלון היסטורי הממוקם באזור היוקרתי של העיר), ב- Mandarin Oriental המהודר, במלון המעוצב Rocco Forte The Charles, Le Méridien Munich ועוד.היכן ללון במינכן

במלונות בני ארבעה כוכבים תוכלו לבחור בין Hotel an der Oper, Maximilian Munich שאינו רחוק מבית האופרה, Hotel Torbräu, מלון הבוטיק Anna Hotel ועוד רבים וטובים.

גם גזרת מלונות בני השניים והשלושה כוכבים אשר ממוקמים במרכז העיר נראית מבטיחה. כאן תצטרכו לבחור בין מלונות כ-Hotel Lux, הממוקם במרחק 100 מטרים מבית הבירה Hofbräuhaus, CORTIINA Hotel האלגנטי, Hotel Falkenturm שב- Maximilianstraße היוקרתי, מלון Hotel Herzog Wilhelm - Tannenbaum המשפחתי ועוד.

 

גם למטיילים העצמאיים מציעה העיר מגוון של מקומות להניח את הראש: מלונות דירות כ-City Aparthotel München ו-Appartment München Isartor, בתי הארחה כמו Pension/Guesthouse am Hauptbahnhof ו- Pension Mona Lisaממתינים לכם כדי לתת לכם תחושה ביתית ובלתי אמצעית כאשר אתם שוהים בעיר.

 

אם אתם מגיעים בהרכב משפחתי מלא ומוכנים להתרחק מעט ממרכז העיר, תוכלו לשהות ב- Einfamilienhaus, בית משפחתי בן שתי קומות באזור Hadern, המציע בנוסף לשהייה הנוחה, קרבה לסופרמרקט, לירקניה, למסעדה ולאמצעי התחבורה הציבורית באזור.

 

אם העיר הסואנת אינה מה שאתם זקוקים לו בחופשה, תוכלו לשכור בתי חווה חמודים וחמימים מחוץ לעיר. למשל, Lamprechthof ב-Lenggries, Berndlhof ב- Obing או Ferienhof Moyer ב-Höslwang.

 

אם הפרוטה אינה מצויה בכיסכם, תוכלו להתארח באכסניות קטנות, נקיות, זולות ומאירות פנים, כ-Gspusi Bar Hostel, Wombats City Hostel, 4You Hostel & Hotel Munich או Smart Stay - Hostel Munich City.

 

אם אתם מתכננים להתארח בעיר במהלך פסטיבל האוקטוברפסט, קחו בחשבון שלשריין מקומות לינה ברגע האחרון עלול להתברר כרעיון לא חכם, בלשון המעטה.

 

 

 

 

 

תגובות נעולות