חיי הלילה במינכן - תתפלאו, הם קיימים

יום שלם טיילתם ונהניתם מהאטרקציות ההיסטוריות שיש למינכן היפה להראות לכם, השמש מתחילה לשקוע וזה בדיוק הזמן להתחיל להתכונן לחלק השני, המהנה לא פחות, של מה שיש לעיר המיוחדת הזו להציע לכם, חיי הלילה. חיי הלילה במינכן – תתפלאו, הם קיימים.

מתברר שגם מינכן מציעה מבחר גדול ומגוון של בילויי לילה שרק ממתינים שתגלו אותם:

 

התושבים המקומיים במינכן אוהבים את החיים הטובים: אוכל טוב, בירה, מוסיקה והמון שמחה, שמגיעה יחד עם שלוש ההנאות הקודמות. הבירה (איך לא?) תופסת מקום מרכזי בחיי הלילה של מינכן - גינות וחצרות בירה (Biergarten), פאבים, בארים וכד'.מינכן

 

חצרות בירה - בעיר שלוש חצרות בירה בולטות במיוחד: חצר הבירה הוותיקה בעיר אוגוסטינר קלר (Augustiner Keller)ב-Arnulfstr. 52, אמייסטר (Aumeister) ב-Sondermeierstr. 1 והירשגרטן (Königlicher Hirschgarten) ב- Neuhausen-Nymphenburg.

 

בנוסף להן, תוכלו למצוא בעיר נקודות חן קטנות ולא גדושות תיירים, למשל:

בר-מועדון ג'אז Cole & Porter - ב- Sendlinger Str. 10מציע לכם בילוי ערב מושלם, קוקטייל ביד, ארוחת ערב וברקע ��וסיקת ג'אז איכותית באווירה ובעיצוב שכולו מבוסס על ג'אז. התפריט במקום מתעדכן באופן שוטף, כדי לחדש וליצור גיוון גם עבור המבקרים הקבועים של המקום.

Das Labor Bar - בר בראש שונה לגמרי מזה שהכרתם עד כה. הברמנים, בחלוקים לבנים, מגישים לכם שוטים וקוקטיילים במבחנות קטנות, שזורקות אתכם אחורה בזמן ללימודי הכימיה בתיכון. הפעם אין צורך לחשוש שכל הניסוי הזה יתפוצץ לכם בפרצוף. בערבי שלישי מתקיימים במקום טורנירי "Beer Pong ". הכתובת: Sonnenstraße 5.

 

אם אינכם יודעים איזה סוג בילוי מתחשק לכם הערב, אתם לא חייבים להחליט מראש, בטרם הגעתם למקום:

מתחם הבילויים Kultfabrikn - במקום שבו עמד מפעל אטריות, ישנו כיום מתחם סבוך של ברים, פאבים, מועדונים, מכונות משחק וסקייט פארק. אזהרה קטנה: הצפיפות הגבוהה של אזורי בילוי על שטח קטן יחסית עלולה להיות בעייתית, במיוחד כאשר מדובר בגרמנים או בתיירים שתויים. זוהי הסיבה לכך שכל מקום בילוי כזה מצויד בלפחות סלקטור גברתן אחד ששש אלי קרב. מומלץ להתנהג כמו שצריך, כי מפגש עם אחד כזה עלול להסתיים בצורה לא נעימה.

 

 

 

תגובות נעולות