איפה כדאי לישון באמסטרדם?

אמסטרדם היא בהחלט אחת הערים המקסימות והמזמינות ביותר באירופה. עיר שיש בה המון מה לעשות ולראות, עיר עם אווירה נעימה ורגועה, אנשים נחמדים – בקיצור, יעד חובה לחובבי טיולים בכלל ובאירופה בפרט. כדי לחוות את כל השפע שיש לעיר הזו להציע, תזדקקו למקום נוח ונעים לישון בו, במיקום טוב ושמתאים לתקציב שלכם. לפניכם מדריך קצר ויעיל שיענה לכם על השאלה איפה כדאי לישון באמסטרדם.

הוסטלים לתרמילאים ותיירים בתקציב מוגבל

אמסטרדם מושכת אליה מטיילים צעירים רבים ולכן יש בה שפע של הוסטלים המציעים תנאי לינה נוחים ופשוטים בעלויות נמוכות. זוהי אפשרות המתאימה בעיקר לתרמילאים או לתיירים צעירים בנפשם שיש להם תקציב מוגבל יותר. ניתן למצוא חדרים פרטיים ואפילו עם שירותים ומקלחת בתוך החדר וגם לבחור באפשרות הזולה ביותר של חדרים משותפים. העדיפו הוסטלים במרכז העיר כך שתוכלו להגיע לאטרקציות ברגל.מקומות לינה באמסטרדם

מלונות במרכז העיר – אזור כיכר דאם

מרכז העיר אמסטרדם נוח ונגיש מאוד, כולל ברגל בשל גודלו. לכן אחת האפשרויות הפופולאריות והטובות ביותר היא לחפש מלון ממש במרכז העניינים, באזור כיכר דאם המפורסמת. כאן תמצאו מלונות ברמות מחיר שונות אך לרוב באיכות טובה ובתנאים מספקים בהחלט. לינה במיקום זה מאפשרת לכם להגיע למרבית האטרקציות המרכזיות ברגל – בית אנה פרנק, שוק הפרחים, כנסיית ווסטרקרק וכן הלאה.

לצד מלונות הנמצ��ים בבניינים ישנים יותר, ניתן גם ללון במלונות מודרניים וגדולים יותר המציעים סגנון עיצובי ותיירותי אחר.

מלונות זולים יותר באזור התחנה המרכזית

אזור התחנה המרכזית של אמסטרדם כולל אפשרויות לינה רבות, שלרוב יהיו זולות יותר ממלונות במרכז העיר אך עדיין קרובות מספיק לאטרקציות ולמרכז העיר. תחנת הרכבת המרכזית היא 10 דקות הליכה בלבד מכיכר דאם.

להתרחק מהמרכז – לינה באזור הדרום-מערבי

אם אתם מעדיפים מלון באמסטרדם שיהיה דווקא רחוק יותר מהמרכז, שווה לנסות את החלק הדרום-מערבי של העיר. פה תמצאו מלונות נעימים ומזמינים ותהיו קרובים מאוד לשוק אלברט קאופ, למבשלת היינקן ולמוזיאונים החשובים של אמסטרדם.

לסיכום: באמסטרדם יש מאות מלונות בכל האזורים השונים, התיירותיים יותר והתיירותיים פחות. תוכלו לבחור למשל מלון יוקרה מעוצב, מלון פשוט ונעים במרכז העיר, Bed & Breakfast משפחתי, מלונות בוטיק מלאי סטייל או הוסטל צעיר וזול. 

תגובות נעולות